onsdag 10 oktober 2012

Skrapa rutor...brr..

Vaknade imorse och insåg att det var frost ute. Minusgrader under natten och ut och skrapa bilrutor! Fick höra på praktikplatsen att det var fullt av bilolyckor ute på vägarna. Tur man har nära och slipper köra bil just nu. Idag tog jag bilen för att jag inte orkade gå upp i tid. Latmasken!! Morgontröttheten blir jag nog aldrig av med.  Sommardäcken är fortfarande på och nu vaknar funderingar på vinterdäck, vinterskor och vinterkläder till liv. Ytterligare en sak som måste ordnas på tid som inte finns...

Annars har det varit en vacker höstdag idag utan regn. Fint väder och vackra höstfärger. Det är också 12 år sedan idag som pappa gick bort. Tänk att det gått så många år! Det är ofta i vardagen som man blir påmind om att andra har pappor och morfädrar. Han är saknad min pappa och jag har haft honom lite extra i tankarna idag.

Inga kommentarer: