tisdag 16 oktober 2012

Dubbeljobb igen

Idag känner jag mig ändå hyfsat pigg till att sitta och plugga på kvällen efter en praktikdag. Slutade tidigt idag med och fick vila en timme hemma på eftermiddagen då Sofie slöade i soffan och Kasper spelade dataspel. De förstår på nåt sätt att jag behöver vila och det känns både bra och lite tråkigt. Jag vill ju orka vara med mina barn. Denna graviditeten har jag varit väldigt trött tycker jag. Så trött att jag knappt orkar tänka på den och det kanske börjar bli dags nu?!

Imorgon ska jag få min bedömning på praktikplatsen och har därför suttit och reflekterat över min praktikperiod för att få lite underlag till en diskussion. Jag har också examensarbetet att jobba med. Handledaren har läst vårt andra enkätförslag nu och kommit med synpunkter. De var mestadels positiva men ändå lite att ytterligare jobba med. Min man hjälper mig att kolla över vissa delar. Det är bra att ha ett bollplank. Samtidigt att det känns stressande det här.

Inga kommentarer: