torsdag 25 oktober 2012

Första snön

Idag kom den och försvann lika snabbt. Under 20 minuter föll det vita flingor från skyn och de smälte lika fort de träffade marken. Dags för däckbyte då..

Datainsamlingen gick bra. Fick bra respons från många föräldrar och fick med mig över 20 svar hem sen hoppas jag att det finns några till att hämta nästa vecka. Ska fråga runt i bekantskapskretsen med. Denna veckan har jag suttit till 23.00 varje kväll med dessa enkäter. Snart har vi också förskollärarenkäten godkänd. En liten bit på väg med mycket att skriva kvar. Bara förslaget på framsidan är klart...antar att de sena kvällarna kan komma att bli vardag några veckor framöver. Samtidigt måste jag nog tänka lite på mig själv också. Stress och graviditet är ingen höjdare. Idag var jag helt skakig halva dagen, ingen matlust och magen krånglar.

Inga kommentarer: