fredag 26 oktober 2012

Äntligen godkänt!

Just precis nu fick jag ett efterlängtat mail från vår handledare om starttecken att ge ut vår förskollärarenkät. Den har varit mycket jobb med den. Nu känns det ändå som att vi är en bit på väg. Nästa vecka ska vi börja skriva också. Det tror jag blir jättebra. Känns alltid bra att beta av alla delmål på vägen. Annars kollar jag studier idag. Det går väl sådär. Man blir ju helt yr i huvudet av att läsa allas resultat på olika undersökningar. Jag har i alla fall plockat några viktiga namn och har samlat en del att jobba vidare på. Vi får väl se hur det går! Nu ska det bli väldigt skönt med helg. Jag ska hämta barnen tidigare idag för jag har knappt sett de denna veckan och så ska jag äta någon bra hemlagad mat. Har inte fått i mig ett enda mål riktig mat denna veckan. Levt på smörgåsar, korv med bröd, hamburgare, matlådor.

Inga kommentarer: